1.პროექტის სახელწოდება: ოპერა
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: საოპერო ხელოვნების პროპაგანდა.
3.პროექტის აქტუალობა:საოპერო ხელოვნების,კლასიკური სიმღერის ,ცნობილი ქართველი მომღერლების არაპოპულარიზაცია.
4.პროექტის მიზანი:მოსმენის,აღქმის,ესთეტიკურ უნარების განვითარება.მსოფლიო დონის ქართველი საოპერო მომღერლების გაცნობა.
5.მონაწილეთა ასაკი:13-14 წელი
6.ვადები/ხანგრძლიობა:ერთი თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეილება შეიქმნას:ინტერვიუების ჩაწერა ცნობილ საოპერო მომღერლებთან.დოკუმენტური ფილმი.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:ფოტო-ვიდეო კამერა,კომპიუტერი,წიგნაკი-კალამი,მოძიებული ლიტერატურა.
9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტიობები):
ლიბრეტოს წაკითხვა,კომპოზიტორის შემოქმედების,ეპოქის გაცნობა-მიმოხილვა.ოპერის ნახვა საოპერო თეატრში,მანამდე გენერალური რეპეტიციის დროს, მონაწილე სოლისტებთან მოკლე ინტერვიუები პირდაპირ კულისებში.ასევე საოპერო ჩანაწერების ნახვა და შემსრულებელ სოლისტთა შესახებ მასალის მოძიება ინტერნეტსივრცეში.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
მუს. IX. 4.მოსწავლეს შეუძლიასასწავლო პროექტში მონაწილეობა.
13.პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი:https://mirandamusika.blogspot.com/
2.პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: საოპერო ხელოვნების პროპაგანდა.
3.პროექტის აქტუალობა:საოპერო ხელოვნების,კლასიკური სიმღერის ,ცნობილი ქართველი მომღერლების არაპოპულარიზაცია.
4.პროექტის მიზანი:მოსმენის,აღქმის,ესთეტიკურ უნარების განვითარება.მსოფლიო დონის ქართველი საოპერო მომღერლების გაცნობა.
5.მონაწილეთა ასაკი:13-14 წელი
6.ვადები/ხანგრძლიობა:ერთი თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეილება შეიქმნას:ინტერვიუების ჩაწერა ცნობილ საოპერო მომღერლებთან.დოკუმენტური ფილმი.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:ფოტო-ვიდეო კამერა,კომპიუტერი,წიგნაკი-კალამი,მოძიებული ლიტერატურა.
9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტიობები):
ლიბრეტოს წაკითხვა,კომპოზიტორის შემოქმედების,ეპოქის გაცნობა-მიმოხილვა.ოპერის ნახვა საოპერო თეატრში,მანამდე გენერალური რეპეტიციის დროს, მონაწილე სოლისტებთან მოკლე ინტერვიუები პირდაპირ კულისებში.ასევე საოპერო ჩანაწერების ნახვა და შემსრულებელ სოლისტთა შესახებ მასალის მოძიება ინტერნეტსივრცეში.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
მუს. IX. 4.მოსწავლეს შეუძლიასასწავლო პროექტში მონაწილეობა.
- . მოიძიებს თეორიულ მასალას, ქმნის რესურსს;
მუს. IX.8.მოსწავლეს შეუძლია მუსიკალური ნაწარმოების სტრუქტურული და სახეობრივი მხარეების დახასიათება.
. ადარებს სხვადასხვა შესრულებას და საუბრობს ”ინტერპრეტაციაზე”;
მუს.IX.9.მოსწავლე აცნობიერებს მუსიკის როლს საზოგადოების ცხოვრებაში.
. აცნობიერებს პროფესიული მუსიკის ფუნქციონირებისთვის აუცილებელ კომპონენტებს: კომპოზიტორი, შემსრულებელი, მსმენელი;
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: mkontselidze82@gmail.com13.პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი:https://mirandamusika.blogspot.com/
Комментариев нет:
Отправить комментарий